TArt Corporate PBXs

Corporate 1 PRI

Written by Friday, 20 April 2012 20:43
Description To "Corporate 1PRI" είναι ένα ολοκληρωμένο τηλεφωνικό κέντρο, εξοπλισμένο με όλα όσα χρειάζεται μια μικρή αλλά απαιτητική επιχείρηση. Είναι δομημένο σε Server (DELL T40), για καλύτερη απόδοση, καλύτερη ψύξη και χαμηλή κατανάλωση. Διαστάσεις κουτιού: Π(176,6mm)Y(335mm)B(359,5mm) Βασίζεται στην πλατφόρμα IP τηλεφωνίας Asterisk, και για την διαχείρησή του χρησιμοποιεί Web Interface βασισμένο στο Elastix και το FreePBX. Χτισμένο σε ανοιχτό κώδικα, βελτιώνεται καθημερινά, με την συμβολή χιλιάδων developers από όλο τον κόσμο, και αποτελεί το όπλο της επιχείρησης στις τηλεπικοινωνιακές της ανάγκες. Είναι ελεύθερο από πολλούς περιορισμούς (όπως επεκτασιμότητα, επιλογές συσκευών, κλπ) σε σχέση με τα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα, έτσι ώστε να καθίσταται βασικό εργαλείο μιας επιχείρησης. Έχει ενσωματωμένες ιδιότητες και εφαρμογές (όπως αυτόματη απάντηση με μήνυμα, DISA, προσωπικό τηλεφωνητή για κάθε εσωτερικό, πολλαπλά μηνύματα, απερόριστα ring groups, queues, αλλαγή τρέχοντος προγράμματος καθορισμένο από ώρες, μέρες, αργίες, καταγραφή συνομιλιών, Fax κλπ) που το καθιστούν ευέλικτο και με υψηλό βαθμό αυτοματοποίησης. Η επεκτασιμότητά του δεν έχει περιορισμούς ώς πρός τον αριθμό και το είδος των εσωτερικών (όπως συσκευές SIP παντός είδους, softphones, IAX), τον αριθμό και το…

Corporate 2 PRI

Written by Friday, 20 April 2012 20:44
Description To "Corporate 2 PRI" είναι ένα ολοκληρωμένο τηλεφωνικό κέντρο, εξοπλισμένο με όλα όσα χρειάζεται μια μικρή αλλά απαιτητική επιχείρηση. Είναι δομημένο σε βιομηχανικό κουτί 4U, για στήριξη σε Rack 19", καλύτερη ψύξη και εμφάνιση. Διαστάσεις κουτιού: Π(485mm)Y(170mm)B(310mm) Βασίζεται στην πλατφόρμα IP τηλεφωνίας Asterisk, και για την διαχείρησή του χρησιμοποιεί Web Interface βασισμένο στο Elastix και το FreePBX. Χτισμένο σε ανοιχτό κώδικα, βελτιώνεται καθημερινά, με την συμβολή χιλιάδων developers από όλο τον κόσμο, και αποτελεί το όπλο της επιχείρησης στις τηλεπικοινωνιακές της ανάγκες. Είναι ελεύθερο από πολλούς περιορισμούς (όπως επεκτασιμότητα, επιλογές συσκευών, κλπ) σε σχέση με τα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα, έτσι ώστε να καθίσταται βασικό εργαλείο μιας επιχείρησης. Έχει ενσωματωμένες ιδιότητες και εφαρμογές (όπως αυτόματη απάντηση με μήνυμα, DISA, προσωπικό τηλεφωνητή για κάθε εσωτερικό, πολλαπλά μηνύματα, απερόριστα ring groups, queues, αλλαγή τρέχοντος προγράμματος καθορισμένο από ώρες, μέρες, αργίες, καταγραφή συνομιλιών, Fax κλπ) που το καθιστούν ευέλικτο και με υψηλό βαθμό αυτοματοποίησης. Η επεκτασιμότητά του δεν έχει περιορισμούς ώς πρός τον αριθμό και το είδος των εσωτερικών (όπως συσκευές SIP παντός είδους, softphones, IAX), τον αριθμό…